Vejledning til Mit Sygefravær opdateret

Vejledningen til Mit Sygefravær er opdateret i forbindelse med version 1.1.

I forbindelse med at selvbetjeningsløsningen Mit Sygefravær gik i drift den 1. juni 2015, udarbejdede KOMBIT en vejledning til sagsbehandlerne, der gennemgår løsningen. 

Den 1. juli går Mit Sygefravær version 1.1 i drift. Denne version indeholder mindre ændringer:
•    Obligatorisk felt til telefonnummer til sygemeldte
•    På blanket 200B er der indsat spørgsmål omkring uddannelsesløft, som er lovkrav pr. 1. juli 2015

Den opdaterede vejledning afspejler disse ændringer. Se den opdaterede vejledning her og distribuer den gerne videre til relevante kolleger i kommunen. Vejledningen vil blive opdateret løbende i forbindelse med kommende releases.

Der er ændret i releaseplanerne, så release 1.2 vil være i slutningen af august og release 1.3 i slutningen af november. Vi vil selvfølgelig informere løbende.