
12. februar 2013
På dagsordenen var status på det hidtidige arbejde, den tekniske løsning blev gennemgået, den forretningsmæssige ramme diskuteret, og sløret blev løftet for det kommende arbejde i projektet. Der var stort fremmøde, og der blev vist stor interesse for Serviceplatformen og det videre arbejde under mødet.
Se præsentationen fra mødet samt det udleverede informationsmateriale under ”alle dokumenter” til højre.
Leverandører får mulighed for at præge det videre arbejde
Fra marts 2013 bliver leverandørerne involveret i det videre arbejde i to spor, et teknisk og et forretningsmæssigt, for at sikre højest mulige kvalitet for både leverandører og kommuner i den endelige version af Serviceplatformen, der forventes klar ultimo 2013.
Følg med
Er du som leverandør interesseret i at følge diskussionerne i de to spor, kan du tilmelde dig nyhedsbrevene, der løbende orienterer om arbejdet.
Vil I udstille data eller ønske dataservices?
Så kontakt venligst chefkonsulent Mahdad Fahimi på maf@kombit.dk