Mød SAPA-projektet på Digitaliseringsmessen

Hør nyt og få svar på dine spørgsmål om SAPA til Digitaliseringsmessen den 1. oktober kl. 13.00-13.45.

SAPA-projektet gennemfører i lighed med tidligere år en lukket session for kommuner på Digitaliseringsmessen i Odense den 1. oktober.

Sessionen finder sted kl. 13.00-13.45 i lokale 8 i Odense Congress Center (du finder lokalet vha. dette kort), og vi håber at se både nye og kendte ansigter. 

Program og formål med mødet

Formålet med mødet er, at SAPA-projektet meget gerne vil være til rådighed for kommunerne, som kan møde op og høre seneste nyt om SAPA og få besvaret sine spørgsmål. 

Programmet for sessionen er, at projektleder Kenneth Møller Johansen indleder med en kort introduktion, hvorefter der åbnes op for spørgsmål.

Skulle du allerede nu brænde inde med spørgsmål eller temaer, som du ønsker berørt, er du meget velkommen til at sende dem til sapa@kombit.dk, og vi vil tage dem op.

Holdet bag 

Til sessionen kan du møde dette hold:

  • Kenneth Møller Johansen, projektleder (besvarer generelle spørgsmål samt spørgsmål om særligt spørgsmål om snitflader og integrationer)
  • Klaus Rasmussen, senior it-konsulent (besvarer spørgsmål om selve SAPA-løsningen)
  • Lars Duval, senior forretningsudvikler (besvarer spørgsmål om business case og økonomi)
  • Nils Thor Rosted, senior kommunikationskonsulent (besvarer spørgsmål om kommunikation, pilotkommuner og udrulning)
  • Rikke Vester Nielsen, it-konsulent (besvarer spørgsmål om pilotkommuner og udrulning).

Bemærk at Støttesystemerne afholder en tilsvarende session i samme lokale kl. 13.55-14.40.

 

Kontakt

Kommunikationschef
3334 9410