Kontakt ved spørgsmål og fejl

Har du spørgsmål eller oplever fejl? Se her, hvem du som kommune eller leverandør skal kontakte

Har du spørgsmål?

  • Find information, vejledninger og videoer på www.serviceplatformen.dk. 
  • Se serviceaftaler, forbrug og oprettede brugere ved hjælp af selvbetjening på www.serviceplatformen.dk.
  • Kontakt Helpdesk tlf. 7011 1539 (hverdage kl. 06-18) / helpdesk@serviceplatformen.dk  for generelle spørgsmål, spørgsmål til praktisk anvendelse eller teknisk hjælp - herunder hjælp til oprettelse på Serviceplatformen.
  • Kontakt forretningsudvikling på FU@kombit.dk, hvis du er i tvivl om, hvilke gevinster du kan opnå ved at anvende Serviceplatformen.
  • Andre spørgsmål til Serviceplatformen kan rettes til KDI@kombit.dk.

Oplever du fejl?

  • Meld omgående og med fyldestgørelse beskrivelse oplevede fejl til leverandøren af kommunens it-system. Som leverandør indmelder du herefter fejlen til Serviceplatformens Helpdesk tlf. 7011 1539 (hverdage kl. 06-18) / helpdesk@serviceplatformen.dk.

Abonnér på nyheder og driftsstatus

Ønsker

  • Har du ønsker til nye services eller ekstra funktionalitet? Læs mere her.