Integrationer i infrastrukturen

Se hvilke integrationer der stilles til rådighed i den fælleskommunale infrastruktur.

Her får du en oversigt over de integrationer, KDI udstiller til leverandører, kommuner og anvenderløsninger. En række integrationer er allerede udstillet, og en række er planlagt til udvikling. Se oversigten nedenfor. Der er også mulighed for at bestille ændringer til eksisterende integrationer – læs mere nederst på siden.

Eksisterende integrationer

Den fælleskommunale infrastruktur giver adgang til data på Serviceplatformen inden for de kommunale forretningsområder:

Den fælleskommunale infrastruktur stiller adgangsstyring og dataudveksling til rådighed for it-løsninger:

Kommende integrationer

Der udvikles løbende nye integrationer til brug for kommunale it-løsninger. Se oversigten over integrationer under udvikling i KDI's integrationskatalog. Listen opdateres løbende.

Hvis du vil have besked, når der sker opdateringer af integrationer og tidsplaner, så tilmeld dig KDIs notifikationsservice her.

Ændringsønsker

Kommunerne og deres leverandører har mulighed for at bestille ændringer til eksisterende integrationer. De indmeldte behov prioriteres af KDI’s referencegruppe med afsæt i værdiskabelse for flest mulige kommuner.

Til højre på denne side finder du links til to webformularer til ændringsønsker – én til kommuner og én til kommunale it-leverandører. For at kunne prioritere og arbejde videre med behovene, er det væsentligt, at de beskrives grundigt i formularen.

Her kan du se, hvilke ændringsønsker KDI allerede har modtaget. Oversigten bliver opdateret løbende. Læs mere om muligheden for at bestille nye integrationer her.

 

Kontakt

Chefkonsulent / Projektleder
3334 9445