Fælleskommunale udbud på monopolområdet

KOMBIT har modtaget samtlige 98 kommuners tilslutninger til det fælleskommunale udbud på monopol-området.

Efter aftale mellem KL og regeringen er det indskrevet i Økonomiaftalen for 2013, at it-løsningerne for områderne kontanthjælp, sygedagpenge og sagsoverblik/partskontakt med tilhørende Rammearkitektur bedst udvikles som landsdækkende løsninger, hvor alle kommuner står bag udbuddene og aftager løsningerne. At kommunerne nu skal underskrive erklæring om at tilslutte sig udbuddene er derfor en naturlig konsekvens af Økonomiaftalen 2013. 

For mere viden om det fælleskommunale udbud kan du læse brev, erklæring og baggrundsnotat, som er sendt til kommunerne, samt Bestemmelser for samarbejde mellem KOMBIT og kommunerne. Notaterne kan findes under ”Alle dokumenter” til højre på denne side.
 

Kontakt og yderligere information om det fælleskommunale udbud

Under ”Læs mere” herunder har du også mulighed for at finde yderligere information, der relaterer sig til det fælleskommunale udbud af monopolområdet.    
 
Spørgsmål til tilslutningserklæringen, vilkårene for tilslutningen og de enkelte udbud kan rettes til Poul Ditlev Christiansen, chef for forretningsudvikling i KOMBIT, på tlf. 2478 6318 eller pdc@kombit.dk.
 
 

Kontakt

Forretningsudviklingschef
3334 9444